2 dra veckan

Nu har jag startat andra vfu n veckan. Jag stortrivs o erkänner att detta skulle jag ha gjort tidigare. släppaAtt få vara med kids som är i sina bästa stunder där de är alltid lika villig till att plugga,måste vara det bästa som finns i världen!!!

Nu har jag 4 dar kvar och längtar tills på fredag då ska bjuda sällskapet på något gott,typ morötter eller nåt i den stilen.

Melker går o går. Varje dag som jag hämtar han så får jag höra vad go han är och vad gullig han är och att han vill ofta mysa med en pedagog. I lördags när vi var o firade bästa Åsa så satt Melker i Nicke s knä o mös en bra stund. Nicke blev helt såld på min lilleman o ville inte riktigt släppa taget om den goa killen...

Nu till vardagen där internet tjabblar och räkningarna ligger kvar,pengar är slut och låna finns tydligen inte kvar.
Det blir till att samla pantburkar!!!


men men ...så vi ses då!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag pantade flaskor förra veckan, men såg inte dig där nånstans?? Äh, vänd på 50öring en gång till, det brukar funka! Snart är du på banan igen, det kostar att starta upp eget boende... Tack för sist! Vann 40kr by the way :) kram!!

2011-04-11 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0