När nätterna blir långa...

Vi kämpar vidare med Melkers inte äta på nätterna,fast numera funkar det rätt bra. Igårnatt så åt han kl 23 för att sedan vakna kl 6 för käk o skulle absolut kliva upp vid den tiden.

Inatt som skulle bli likadan tyckte mamman men som tydligen hade glömt och sagt det till lilleman, fick inte den önskan uppfylld. 
Han somnade lite kämpigt med återigen snor o hosta för att vakna titt som tätt inatt. 
Mestadels så har vi varit vaken,han o jag ,sedan kl 2,30. han har hostat o hostat rätt rejält inatt o även nu på morgonen. Sedan så ville han kliva upp kl 5,30 men det sa jag nopp till. 

Trött o ren jävlig känner jag mig. Melker sitter på golvet o försöker att kliva över gränsen mot krypning hela tiden. Han vill men kan inte. 

Pappan var tydligen inte frisk idag heller,så han sover väl igenom hela dagen igen då. :( 

Jag önskar mig inte en sjukdag men en sömndag skulle jag vilja ha..... 
Idag så blir det fix för T-stugan o sen vill jag köpa stövlar.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA nån som vill joina mig. 
Hade tänkt att gå på kyrkis men jag tror att de inte vill ha oss där när vi snorar o hostar. Så en prommis i det fina höstvädret kommer det att definitivt ¨bli. 
Jo syster min tog med mig på en prommis i bra takt i går,på ca 2h! Idag har jag blåsa på hälen sen en fruktansvärd träningsvärk i benen o ryggen hur det nu går till! 

Min nya skor som jag ska när jag kör lite tempo pass  i skogen. 
Adidas Kanadia Trail hittar ingen bild som jag kan låna . men snygg är de..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0