ZZZZoova..

trött men glad över att jag har jobbat för första gången på nästan 1 år.
Det var en härlig utmattande o intressant dag. Härlig för att du var bland vuxna som man känner väldigt väl(kollegor).Utmattande för att man inte hört så många prata på en och samma dag,samtidigt! Intressant för att nog för att du har varit borta bra länge så kan du jobbet precis som om du inte gjort något annat i hela ditt liv!!!

Så nu är jag trött fast ändå inte så hiimllla trött. Utan mer åt det simmiga hållet,nära på att somnahållet. Skönt nice och lite avtrubbat!

Nu har jag nattat lilleman,som verkligen slängde sig i mina armar när jag kom hem. Och gick jag längre bort än en meter ifrån han då kom det en massa tårar på hans kinder. HUa lillskit... Så jag fick åter mitt plåster när jag kom hem ,men det gjorde mig inte ett dugg!

NU har jag besök av bästa Bea Fosgren o Mormor. Amanda o Bea har tjejkväll framför tvn. Mysigt!
Jo Grattis Amanda på Amanda dagen ! Puss min dotter du är älskad!

Nej men nu så blire sängen. Skönt med sällis i sängen inatt. Tjoooo va det går. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0