Vad var det som hände?

Vi i volley gänget hade planerat för fest. Vissa av oss ville umgås hela dagen med trekamp o relax o bad på Himlabadet.

Jag däremot tog mitt furnuft till fånga och var bara med på kvällen,just för att jag inte vill vara borta hela dagen från min familj o sen har Stefan kräksjuka a´la 7 dagar!

Jag hade laddat med lite mojito och sminkat på mig o off we go.
KOm på festen satt o surrade ett tag för att mitt i en mening gäspa! VA! Jorå gäspningarna avlöste varandra, då var kl 21.30,alltså min vanliga sovtid,så kom inte å säg att vi mskn är inte är vanemskn!

Jag var kvar fram till 24 sen for jag hem.

Här har man laddat upp sig för att gå ut o man kommer inte ens halvvägs.. Men endå tack för att jag fick surra med andra än min egen familj. DEt i sig var en upplevelse.
Mina vänner som jag tror fortsatte ut medans jag låg i sängen o myste med min familj.
Vem egentligen hade det bäst?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0