Tack TVn för sällskapet inatt!!!

Än en gång så sitter jag här o gäspar stoooort!

Lilleman fick för sig inatt att han o mamma skulle vakna var 15 min.
Jo jag skojar inte ,han var vaken/sov men skrek som kniven satt i han och skulle få sin mamma att oxå vakna,vilket jag gjorde varje gång med ett ryck o direkt pannknack.
Han höll på så från kl 24 till 03.30.

Efter ett tag så tyckte jag att det inte var nån ide som helst att försöka att somna så kl 2.30 satt vi oss o kollade på 3:an. Tills han somnade då i min famn kl 3.30.

Jag gick o la mig då för att vakna med ett ryck o skrik kl 4.30 !!!

Min själ är trött, men det är tur att alla andra här i familjen fick sova.

Dagen idag innehåller mycket passning av lilleman för krypning är på g,sen blir det utv.samtal med Amanda.

Kvällen blir tidig för min del.Måste inse att jag är den som ska hålla skutan uppe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0