Lunch

Ska iväg snart. Eller rätt snart. Måste lixom skynda mig.

Men det verkar inte funka just nu,att jag ska snabbt iväg. Men lilleman sover hans vagn är här uppe,så den måste ned,bäras av mig.
Inget är packat av mig. åt mig av mig,tillmig. samt till alla andra här i lgh!

Jo just ,Jag ska på lunch till Maria. Men inget är klart här hemma än. Så än är jag inte på väg. Vi ska på babysång på Ön idag. Äntligen! Vi har varit på g hela september men antingen så har det inte passat med allt annat eller så har Melker varit sjuk.

Sen blir det om jag orkar packa simning på ön. 40 längder. Behövs nu för min kropp är fortfarande stel efter Indoor Walking o power core(magträning) i tisdags.

Ja ja nu ska jag packa men först lite kaffe o telefon o absolut FB!!!

Seeya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0