Lämnar.

Barnen lämnas på skolor o lika delar av stan. Jag o Melker sitter o bara är. Natten var en av de sämre,han vaknade till o från,grät o käkade. All den träning som vi har haft med att INTE äta på natten struntade jag i.Jag gav han så fort han öppnade lilla munnen. Han fick o jag fick sova lite bättre än ingeting alls.

Nu ligger han på filten o ålar sig framåt.Om ni blundar o tänker er en liten sälunge som vill till sin mamma så snabbt som möjlgt. Så tar sig Melker fram. Ops nu fick han tag på tidningen,sory ni som inte läst den innan!

Nu ska han få lite frulle han är visst hungrig,konstigt med tanke på hur mycket han har ätit inatt!

Mamma trött JA .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0