Under taket.

Här hemma så händer allt för mycket just nu. Vi renoverar!
Kontoret ska flytta till skönsberg,Och det rummet ska bli matsal(nice).

Nellies rum ska bli Melkers rum & stortjejerna ska dela rum.

Och det menas att det ska piffas riffas o målas lite här  där känns det som.
 
Samtidigt som detta är positivt så finns det en nackdel.

Det är att Stefan som jag är van vid att ha hemma kommer att vara borta som alla andra som jobbar. Vi har inte haft ett vanligt liv med mannen som åker på morgonen och kommer hem på kvällen till middagen som står framdukat på bordet.
 Vi har haft ett liv där han jobbar och kommer ut till oss för lite kaffe när han vill.Han har  funnits bakom dörren för mig och framförallt Melkers första månader. Nu känns det som om det är skilsmässa om ni förstår vad jag menar. 
Känns tomt! 
Men jag vet att det är det bästa för oss,för han och för alla. Vi får ett rum mer,vi kommer att sakna varandra mer.Men sen är det inga mera fördelar. Eller ?! (hjälp) Vad EGO jag känner mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0