Tacos ..

Lördagen spenderades uppe på Norra. Inte super mycket folk men ändock!
Nellie visade sin fallenhet på att klättra armgång! Hela tiden fick vi stå där o kolla o kolla o kolla... Japp bra gjort sa vi varje gång..Klapp klapp.

Sedan bar det ut till Coop för att handla inför em s middag med familjen Landell. Det blev Tacos som vi älskar.
Jag slank även in på Systembolaget,Ops där hade jag inte varit på extremt länge. Å vad gott de hade på hyllorna. Så det blev Rose´och rött sedan några öl. FAst jag tog bara ett glas rose´. ;) men gott var det!

Dagens göromål blev att städa i bilen,dock inte jag men min käre sambo. Har inte sett facitet än men hoppas det blev mycket bättre än innan.

För det andra så blir man gräsänka i 2 dar till veckan. Han ska iväg till UMeå. Sedan far vi iväg till Blekinge för lite semester som härligt o underbart avslutas med 2 hoyellnätter i Sthlm den 20 o 21 maj. Å vad jag längtar till att få käka god hotell frulle igen!!!

Så nu hoppas vi att även denna vecka blir en härlig o solig vecka! Ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0