Nyköping Ronneby,Malmö(vissa ska till Danmark) Sthlm & sen hem!

Imorgon åker vi till pappa i Ronneby.Men vi stannar til i Nyköping på väg ned. Som tur är det vår dag imorgon,konstigt! nu när jag tänker till så har vi de senaste månadsfirande varit på hotell. JAg älskar hotell,gärna med bra frulle. KAn sitta i många timmar o äta o prova allt..Mumma ..längtar !

Sedan bär det av på E 22 till Ronneby till min älskade pappa. Ska bli himla skönt att få träffa honom. Han har inte sett Melker än så det ska bli ännu roligare. Men det roligaste är att Melker har fått en Kusin! JAg har blivit Faster,.
Min bror JOHAN  HAr fått smått och jag kommer att få se henne när jag kommer ned..Oj vad jag längtar !!!

Sedan på Måndag så far Stefan till DAnmark För "Konferans" Jag vi vet vad det menas med. KAnske det blir ett halvt glas vin nu med. Det är lika bra att räkna med det!
JAg far til Malmö för att träffa Laila O Mia o Gustav får jag hoppas. Ska bli underbart att få luncha o ses igen.

Sen far hela familjen till Stockholm.I år igen så ska vi volleygirls ses i huvudstan för attha kul! Hoppas jag med kan gå ut och ta ett halvt glas vin.. Det hade varit super skoj!

Vi kommer att bo på Choice mitt i centrala stan, mer kan jag inte säga vart det är för jag vet inte vart det ligger i sthlm!
SEn far vi hem till stan. Vi sk ahem till söndagen för att vi ska fira Tina som fyller år!

Så kommer våran vecka att vara . HUr kommer eran att se ut! ?

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Å herregud vilka globetrotter ni är. Vår fortsatta vecka består av ledighet, Berga, partaj med utgång åsså tillbaka till Berga!

2010-05-13 @ 21:27:46
URL: http://taflin.net
Postat av: Pappa Stefan

Inte choice älskling, Clarion Sign! Puss

2010-05-14 @ 18:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0