Norge du sköna.....

Idag så firar ALLA Norges nationaldag,framförallt vi! Såg på tv4 imorse, där stod Kristin Kaspersen i rött & pratade om Norge i all ära.
Min fråga pratar norge om oss när vi har vår dag? Gör vi,svenska folket det? Prata om sitt land.

Pappan for till det andra grannlandetidag.Danmark! Det skulle konfereras i hög grad,tydligen i bastun oxå!!! Å med Whiskey med, Hoppas de kommer fram till någe vetigt så att inte baksmällan var för intet....

JAg o Melker filosoferar runt här i Ronneby.Strosat runt i det vackra landskapet. Tyvärr då inge sol men allt går.
Vi har hittat en mycket fin barnaffär, så Melker ska naturligtvis få sig nya kläder. Jag får som vanligt ingeting!
Jag fick ett mycet bra beslut idag,nu hoppas vi att allt kommer att vända! Go beslut!!!! Me like!!!!

Nu sk ajag gå o ta hand om min gullegris  Pyss på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0