Morsdag

 Idag så var det visst bara min dag,iaf i denna lillfamilj.
FIck ordning gjort på balkongen med blommor och av kidsen så fick mamman gå på SATC
mumma vilken tjej film!!!
Satt å mös o njöt o skrattade o grät på nån del.
HAr nog inte gått på bio sen 1 år tillbaka.. Men iofs inte längtat men va härligt det va att få gå med sina kids.
 
JA nästan alla va med ,förutom Melker o Nellie(bonus) de var för liten;)

Melker har verkligen varit på Rea nu i några nätter. Han gnyr inte numera när han vaknar . HAn skriker ja då menar jag gallskriker!!! Precis som om nån har gjort illa han!!!!
Han ger mig inte en enda liten chans till att vakna till liv heller utan rakt ut bara.. Usch " Undra om blocket tar emot han.? Under vilken kategori ska man sätta honom under då? Gapskrikande hungrande gounge skänkes?

Ja ja .Hoppas verkligen att han den lille som numera styr denna familj tar och fixar till natt halsen..


Imorgon blir det Bvc sen ska jag tvätta återigen. Skulle verkligen behöva en tvättmaskin här uppe. Nån som har nån på lut?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0