fartig dag..

Först i morse när jag vaknade fick jag en härligt underbar liten sovmorgon. När jag blev väckt så var det frulle gjord med riktig kärlek,allt var framdukat av de som jag älskar att äta. Dock då inte nyttigt men ack så gott. The´mackor o ägg,massor med pålägg. Sedan så stod min senaste present på bordet, min hårddisk som är gjord av guld och har en bild utav en av mina största idoler ever. Michael Jacksson!!! På denna hårddisk så fanns hnas nya och som synd den senaste filmen av han. This is it! Så den såg vi en stund av.men vi avbaröt för att gå å lägga oss igen.
Sen dusch och lunch för att sedan åka till Västanå fallet. checka av för atts en åka till Birsta. Där var vi ett tag.Nellie fick en kjol med lite tillbehör och jag nada som vanligt...Inge deppig alls!!!!

Efter det en efterlängtad comeback av Amanda i sadeln. Oj oJ oJ vilken tjej! Tala om att göra mamma stolt. Min tjej har återigen tagit upp ridningen. Härligt! Min Amanda satt i sadeln som inget hade hänt eller inga år har gått sen sist!!!! Puss .. Det var trav o galopp i värsta stilen!!!
Nu efter ett glas vin och hemma pizza softar vi i varsin ände av soffan.Fredags mys...

seeaya ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0