Äntligen hemma..

Nu är vi globetrottarna hemma! Å Gud så skönt!!!!

Inge fel att vara borta men hemma är bäst!

Vi har varit i Sthlm torsdag ,Fredag O lördag Kom hem kl 5 igår em.

Det har varit strålande sol med minst 25 g i centrala Sthlm!! Helt underbart!

Jag har shoppat ,inte åt mig då men åt Melker oStefan. Mestadels åt den lille.Hattar vbodys byxor etc .
Den store fick ett par skor o solbrillor.
Jag fick nada! :( Som alltid glöms jag bort. Så blir det !


Inkommer med bilder från den härliga semestern!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men du hjärtat: på söndag är det MORS DAG (hint hint Stefan) och eftersom du är mor x 3 lär ju alla sparat MAAASSSSOORRR av presenter till dig. Därför blev du utan i Sthlm för att få allt fint på söndag. De måste ju invänta lön för att ha råd att köpa allt fint som bara DU förtjänar!!



Pyss pyss dosdos MUK

2010-05-23 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0