Lilleman!

Han har haft några nätter nu som han vaknar o gallskriker! Då menar jag skriker. JAg tycker verkligen synd om de grannar vi har,lilleman vill verkligen höras just runt 12 på natten o 4 på den tidiga morgonen.
Han är såååå till salu då.
Bvc sköterskan Gitte har sagt att när man är så stor som Melker är behöver man inte vakna o käka på natten,tydligen  så sa hon inte tillräckligt högt så att Melker hörde. Eller så ville han inte lyssna på det örat!

Han är oxå lite snorig o hängig,typiskt när man sk aha det mysigt nu i dessa " varma" sommartider. Troligen har han lite feber ,men den tänker jag inte ta för då kan man inte fara å hälsa på folk. Om han är sjuk så att säga.

Han har börjat att ta på sin fötter o kollar verkligen in sina händer. Men det som är riktigt roligt att se är när han tar ut sin tutte o kollar på den för att sedan sätta in den rätt i munnen sen igen. Det ni ! Han är ett riktigt A barn!!!



Kommentarer
Postat av: kent häggqvist

spelar ingen roll att han skriker

han är ju hur söt som helst

2010-06-17 @ 10:45:05
Postat av: kent häggqvist

Han kan skrika hur mycket som helst för han är så sööööt

2010-06-17 @ 10:46:49
Postat av: Sofia o Hugo

Låter som tänder? Vakna o skrika, snorig o lite feber!? :) I vilket fall hoppas jag det går över...



KRAM

2010-06-27 @ 11:13:10
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0