Lilleman...

Har lite ont i magen ibland.

Helst när han har ätit.

Så han ligger o drar upp benen mot magen och grinar.

Så vi håller på med MiniFom. Sen fick vi nys om nåt annat som jag i dagsläget inte kommer i håg vad det hette.

Men annars så växer den lille ,4480 g o 54cm .HUa mammas bröst har grädde-.

Idag var det en sån skön o härlig dag så Melker tog sin 2 dra tur i vagn.
Hur mysigt som helst.

Enda problemet är när jag kommer hem så vet jag inte riktigt vart jag ska ställa vagnen.

Måste för det första skaffa lås till den.

Sen får den inte vara i vägen för städning och de äldre som bor i trappen.

Men samtidigt lätt för mig att bara ställa av. eHHHHHHhhh.. jo det bli r nog lätt att fixa till!

Alla Hjärtans dag har inte gått obemärkt förbi. En mycket gulligare sambo o gladare barn fick jag och ett härligare liv.

Vad kan man mer begära?

See Ya..

Kommentarer
Postat av: Åsa

sempers magdroppar... bara ge en gång på morgonen och inte före varje amning. Om det är floran man vill hjälpa till med, magknipet istället för gaser. Minifomen hjälper till att ta bort luftbubblor som orskar knipet men kan han pruppa och har ändå magknip, byt till semperdroppar ;) pyss pyss

2010-02-14 @ 21:35:26
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0