Vi är i stockholm!

Det härliga lyxlivet fortsätter för mig och min lillfamilj. Vi är i storstan och njuter för fullt. Vi bor på Clarion Sign,mitti stan. Äter gott o bara gottar oss i den "gråa vardagen".
Våra dagar börjar med en härlig och absolut bästa hotellfrullen jag någonsin ätit.Pannkakor,frukt omelett,kaffe,nypressad juice,ja allt vad du vill.Och finns det inte framme så plockar de fram till dig. Service!
Sedan har Melker o Jag varit på stan och börjat julhandlat. Klappar till stora och små.
Vi träffade storsyrran som joinad oss hela dagen och busmorbro jimmie kom han med. Pappan har varit på mässa men hade saknat sina älsklingar hela tiden fast det hade gått överförväntan.
Imorgon så blir det mer pannkaka oännu mera julshopping,samt så ska vi till Skansen.

       Julverkstad                             Julbord i Delsbogården
                                                                 Så vi ses...

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Låter som ni har det mysigt i Stockholm. Passa på att mysa ordentligt nu!

2010-12-08 @ 01:46:50
URL: http://taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0