Vi regnar inne...

Startade morgonen med en träningsrunda på Helex. Blev så inspirerad av carro som i sin blogg tom visar måtten på sin kropp. Du är modig du tjejen!
Det blev 20 min power walk o en hel del skrotlyftning. Kroppen är som skönast just nu.

Sedan kom tjejerna till oss. en efter en damp de ned som brev i brevlådan. Nu är familjen samlad. Så nu bakas det i det stora stora köket. Muffins ska det visst bli. Äppelmuffins! Hoppas alla vi bli nöjda.

Lilleman sov i 2,5h i morse.Pappan hade sin magic glows på sig när han somnade ned honom. När mormor kom o somnade ned han för em somningen så var det likadant,magic glows.
De kan fortsätta med det tycker jag.

Nu blir det smakätning av muffins.


Seeeya!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Duktig du är! Jag vill också träna på gym, men det verkar som om ingen här i Sundsvall har barnpassning eller familjerum. Synd, för oss mammor som vill gärna träna på dagarna än att fika på stan eller bara sitta hemma och höka när man inte har barnvakt eller en pappa i närheten....

Kul att jag du blev inspirerad! Vi får ta en lång prommis till veckan kanske?!



Mys med familjen, åhhh vad jag längtar tills hela min lilla familj är samlad!!



Kramar!!! <3

2010-08-09 @ 20:42:37
URL: http://blog.uthawong.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0