ÖVer Klart Finish

Nu var det gjort. Allt det vi har planerat sen i början av sommaren är klart. Det har tagit oss bra många timmar med att bestämma kläder,mat/fika,gäster inbjudningskort,präst och mycket mycket annat!!!
Allt var klart på ca 2h !! Men shit va kul o bra det gick va/gick. Och lileman som var återigen en strålande ska ha all eloge i världen för att han klarade dan så superbra som han gjorde.

Måste få tacka Åsa som knäppte kort(iofs har jag inte sett dem än),Sellatin som filmade,Tina som hade sytt Melker härliga o rent ut dösnygga dopklänning,Linda som sjöng o Eva-Britt som ade bakat men framförallt vill jag tacka alla ´min familj som stått ut med mig den sista tiden och alla andra härliga o varma personer som kom till Melkers dop.

Bilder kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0