Inte idag heller..

Gick till syster igår för att besöka henne i hennes nya lgh, då var hon inte hemma.Pust å stönk! Gick från Fridhemsgatan till Granloholm,pust! Ville gå dit idag med men hon svarade inte ..så inte idag heller....


Ville gå p å prommis med bästa Åsa. Vi har försöskt att få till en stund ett tillfälle en tidpunkt utan våra kids att träffas.Vi trodde va hade fått en. Då hade Bäste Stefan kommit på att han skulle fiska. Ja men jag tar bilen så kan jag fortfarande göra det jag hade bestämt men nä han skulle visst ha den med. Så Inte idag heller!!!

Jag ville gå å träna o vara för mig själv en stund, nä då skulle stefan fara med Nellie på hennes träning o kunde absolut inte ta med sig Melker så....Inte idag heller!!!

Jag blir galen !!! Jag hatar ordet Inte idag heller!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0