En regnig prommis ..

Melker ville sova och jag tog på mig skorna för att ta en prommis i regnet.
Visst att det kan vara härligt för han att sova i vagnen när regnet trummar på suffletten.Men tänker han på att mamman som kommer att dra vagnen kommer att bli våt från topp till tå.
Nja jag tror inte att så kan en 6 månaders med ett starkt behov av att få sova just då tänker.

JA ja vi gick eller han låg o jag gick. Prommenerad gick eller traskade. Vad väljer ni?

Vi var ute i ca 2 h, för ni ska inte tro att just idag så skulle lilleman sova så lite som han brukar göra utan nopp, 2 h sömn krävde han idag och då fick jag tom väcka han när vi var hemma. Hmmmm . Undra om han tänker ta en 2 h sömn hemma imorgon i sin säng. Tro icke det! Men hoppas kan man göra.

sen fick vi fin fint beök av bästa Åsa o Sanna ,kaffe o bulla fick denstora medans den lilla tog lite mjölk o chips o bulla. Gott i gott gott!


Nu vankas det mat här hemma.Stefan står för kockeriet(heter det så?)
Jag är hungrig som en varg(vilka fina ögon du har?)

åter till familjen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0