RyggJä#"&L!!!!!

Har ont så in i bomben i ryggen . det kommer krypande nerifrån ländryggen och kryper sakta men säkert upp till skulderbladen för att stanna!

Förut har det mer varit på kvällarna och försvinner efter några vaktimmar på natten med alvedon i kroppen,men nu håller ontet i sig hela dagarna.
 
Min chef sa till mig att det inte var någon ide`att söka havendeskapspeng för i mitt yrke så får man tydligen inte det! ( Hör ni på F-n)
Men jag ska kämpa ett tag till . kommer att ringa läkaren om det ,för att få lite tips o ide´r  på  hur jag ska te mig!

ja ja :. Vi får se hur denna saga slutar! Men iaf så är det en stor skillnad på att vänta barn när man är 20 år och 37 år !!! kroppen säger något annat nu  än då ..

Tjing!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0