Pappa här...

Nu är det snart dags känns det som, du kickar som aldrig förr och mamma´s mage är rund och hård. Jag och mamma funderar allt mer på vad du ska heta, vi har några bra namn på lut men har nog inte riktigt bestämt oss.. Det enda som är säkert är ditt efternamn ;-) Klart du ska ha pappas efternamn.

Barnrummet börjar bli klart med säng och allt, Barnvagn, barnstol, babybjörn bärsele är allt ordnat och mamma älskar att handla kläder även fast vi inte vet ditt kön ännu. Men det hon hittills handlat är ganska köns neutralt och fint så...

Jag passade på att göra om både din och mammas blogg, vart ganska nöjd själv faktiskt.

Ja nu är det snart jul och familjens ska samla i sin helhet, kan bli både kul och slitigt, men allt för barnen.

Jag ser nu allt mer fram emot Januari och din ankomst.

Mammsen... Jag älskar dig och snart är det väl dags för giftermål med va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0