Pappa talar igen...

Mamma har åkt  iväg med sina vänner och har roligt, det är bland de tyngsta helger jag upplevt i mitt liv, inte bara för att hon är borta utan för att magen är det med. Man kan inte låta bli att oroa sig just nu, allt är precis som  mamma sa: -På riktigt nu... Jag är så otroligt kär och för varje dag som går så blir jag bara mer och mer kär. Att ha denna känsla, denna pirrande tinglande känsla i magen och kroppen är helt underbart, jag skulle aldrig för mitt liv vilja byta ut det.

Pappa var med några vänner igår och hade trevligt, satt mest och tänkte på dig och mamma, gick därför hem tidigt och tog det på det stora hela ganska lugnt igår. Älskar att höra mammas röst när hon har den där varma, lugna avslappnade tonen som gör så jag bara smälter... Mums vilken kvinna.

Henne vill jag leva i evinnerliga tider med!

jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0