Ser nån snart...

Tycker nu att det  börjar att bli jobbigt att ta på sig kläderna. De byxor o tröjor som bara för en stund sedan satt som gjutet på mig , börjar bli jobbiga att knäppa och tröjorna kommer inte ned riktigt ,om jag säger så .

Nog för att jag som imorgon går in i 11 v så kan jag tycka att det börjar synas. Nog för att jag inte var direkt smal innan men nu ser det ut som en liten plutmage. Min yngsta som idagarna fyllde 15 sa till mig att antingen så tror man att du har gått upp i vikt eller så anar man bebis,..
Hon är så om sig o kring sig ..

Min sambo tycker att det bara är mer att tycka om , Bara till hans fördel , När jag sa till han att bhn hade fått sig en större stl. "Bara till min fördel" Pussa dig nånstans...PHU....!!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du vet att jag älskar dig, det som gör att du växer är ju vår gemsamma kärlek, eller hur? Låt den växa.

Kyss min älskade

2009-06-15 @ 10:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0