NU....

Så är jag sj-skriven fram tills du kommer.Om nu iofs försäkringskasseläkaren godkänner detta.Det kan man aldrig veta. Så vi får se om vi får nå pengar eller inte.

Du sparkar och har dig fortfarande.Jag har inte gått upp nå nästan sen sist , 2 hekto på 2v !!! Det är väldigt bra med tanke på att jag vräker i mig en massa skit mat just nu.
jojust!!! Sitter o längtar på min chokladkaka som jag har i bilen just nui. MMmmmmumma va gott!!!
Ha haha hah ahhaa

Ont ui ryggen har jag fortfarande för att jag bär dig tungt,tydligen. Men det är bara kämpa kan jag säga.
Pappa och jag längtar nu. vet att dina syskon gör det med . Nu är det bara 4-5 v kvar innan du ska komma som det är planerat,allt kan hända. NU är det namn som vi inte har nått eller rättare sagt vi har en massa namn men vi vet inte vilket av dom vi ska välja. Efternamnet är klart det är väl det enda som är klart!!


Kommentarer
Postat av: Monica

snart dax skönt att du snart får komma ut , undrar bara óm din mamma orkar hämta chokladen som ligger i bilen säkert stenhård om hon inte har garage ;)

2009-12-17 @ 18:41:27
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: stefan

hahaha det värsta var att jag sa åt mamma att ta upp den för att den inte skulle frysa, glöm inte chokladen nu... ahaha

Älskar dig mammsen puss puss

2009-12-17 @ 23:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0